Sema_1nur Burda o kadar çok kalbi duran bebek haberleri var ki denk gelince okuyodum 9+ 6 haftalığım korkuyorum hastaneye bir daha ki gittiğimde duyamazsam ne yaparım diye düşünüyorum sürekli
gizem-cbn Sema_1nur hiç panik yapma diyeceğim ama bende aynıyım maalesef bu doğurana kadar devam ediyor. 39. Haftalık olduk ben bile hâlâ karnım sertleşince hareket etmeyince korkuyorum 🥲 gönlünü ferah tut sağ salim alırız kucağımıza inşallah
miavega Sema_1nur Bu şu an bende de var, seni çok iyi anlıyorum. En son 14.haftada doktora gittim, artık ayda bir gel dedi. 16.haftadayım 10 güne yakın var daha ama içime kurt düşüp duruyor. Hareketleri de hissetmediğim için durup durup kuruyorum kafamda 🥲
Melike_4949 Sema_1nur hareketlerini hissedene kadar o korku bendede oldu ,bu seferde hareket etmiyor diye korkardım hey gidi günler şimdi 2 aylık olucak inşallah 💗
annelik_4 Sema_1nur bende öyleydim smdide hareketleru azalınca korkuyom snra hareketli olunca rahatliyom bu doğana kadar bitmez bence içini daima ferah tutmaya çalış pozitif düşün
Sema_1nur gizem-cbn birde benim göğüslerim özellikle uçları dokununca bile acıyodu ama şuan o kadar acımıyor dokunmayla değil de baskı şeklinde birşey olduğu zaman acıyo normal mi acımaması
Sema_1nur Melike_4949 maşallah inşallah bizde sizin gibi oluruz miavega 4 gün önce gittim hastaneye ama kalp atışını dinletmedi çok vaktimiz yok diye hemen bebeği gösterdi kaldırdı beni o an duymaya çok ihtiyacım vardı. Şuan aklım sadece onda İnşallah sağ salim kucağımıza alırız hepimiz