Yarın 12nci haftamiza gireceğiz inşallah. Gece 1-2 saat önce sancılı sonra hafif karın ağrım oldu. Mide bulantısı sandım ama öyle istifra durumu olmadı. İnternette biraz bakininca rahmin büyüdüğü o yüzden karın ve bel agrilarin normal olduğu yazıyordu da, buraya da bir danışmak istedim. Bu haftalarda benzer şikayetleri olanlar daha net bilgi sahibidir belki.
Haftaya cuma kontrol günümüz. İlk gebeliğim.