Minikkalp04 Kızlar devlet hastanesinde kürtaj olacağım yatisim yapıldı anestezi veriyorlar mı yoksa vermeden mi yapıyorlar
Guler92__ Minikkalp04 normalde vermiyorlarmis ben çok ısrar ettim benim çok korkak biri olduğumu anladi doktor anestezi verelim dedi doktora normalde verilmiyormus çünkü ben baya panik ataktim 😀
Guler92__ Malesef devlette verilmiyor arkadaşlar özele gidersen anca öyle verilir çok saçma devlet niye böyle yapıyor anlamıyorum sanırım maddi olarak düşünülüyor özelde bunun için ücret alınıyor çünkü