24+1 tek yumurta ikizlerine hamileyim. Kızlar dün post açmıştım sonrasında baygınlık geçirdim hastanelik oldum serumlar aldım kanımda yüksek enfeksiyon çıktı tansiyon 9-2 olmuştu baygınlık geçirdiğimde. Birde şimdi idrarda protein kaçağı olduğunu öğrendim kadın doğumcuma göstermedim onu daha bu riskli bişey mi?