Ozgealprslan 38+4 olduk en son 2 hafta önce gitmiştik pazartesi sezeryanım var kısmetse çok heyecanlıyım bu haftalarda doktor kontrolüne giden var mı bebişler nasıl ☺️
Nnoktaa Ozgealprslan 37+4 de gittiğimde yaklaşık 3000 gr demişti doktor. Sonra 38’de şaak bi doğurdum 2900 😂😂😂
Limon06 Nnoktaa bende sizin gıbı 37 +6 da kontrole gttım 3 küsür Dü akşamına doğum yaptım 2580 cıktı 😂
karaguzelirem_ 37+4 de 3000 kg dedi doktorumuz boyu da 50cm pazartesi son kontrolüme gideceğim umarım biraz da olsa almıştır 🤲🏼 Çarşamba sezaryen doğum yapacağım şaka gibi ama sadece 5 günüm kaldı 🙈 hayırlısıyla sağ salim gelsinler inşallah ☺️
karaguzelirem_ Ozgealprslan inşallah canım doktorum da dedi şöyle doğuma kadar bi 3100-3200 felan olsa süper olur diye, boyu zaten hep önden gidiyordu şimdiye kadar haftasından ☺️