Crush356 Birgebeningünlüğü sayfasından aldığım Gynoseed jeli kullanıp da gebe kalan var mı ben bu ay kullanmaya başladım yan etkisi olan var mı bende hafif yanma yaptı ama sonra geçti sizde bir etkisi oldu mu?
Merve_ceyhan0803 Crush356 ben aşılama ile gebe kaldım ama ebru hanımın her malzemesini kullandım jelini bir kere kullanmak için aldım ama yumurtalarım büyümüyordu benim o yüzden mecbur aşılama oldum jelini de normal kullandım hafif yanma yapıyor ama hiçbir yan etkisi yok için rahat olsun
YesimAykut Crush356 merhabalar kullandınız mı ben kullanmayı düşünüyorum da nasıl bir jel alsam mı karar veremedim
Naviber Crush356 ben Ovulasyon testini ve jelini kullandım faydası olmadı ne yazıkki . Testleri de yanıltıcı oluyor genelde. Gebelik testi pozitif çıkmıştı ama negatiftim.
Crush356 Kullanan çoğu kişi gebelik haberi almış sayfasında da paylaşıyor inşallah darısı çocuk isteyen herkese 🙏
Nskan Merhaba ben 24 yaşındayken amh değerimin düşük olduğunu ve hemen çocuk düşünmem gerektiğini öğrendim. Benim için çok zor bir süreçti, 4 ay denemişim ama 4 yıl gibi gelmişti. Neyse en son bu jeli denedim ve denediğimiz ay hamile kaldım 💕
YesimAykut Nskan demek ki kullanmak işe yarıyormuş ben de deneyeceğim teşekkür ederim yazdığın için iyi geldi okumak umut oldun🤗
Elaarslan Crush356 ben kullandim her kullandığım da hamile kaldim ama düşük yaptim kimyasal gebelik çünkü kanda pıhtılaşma varmis sorunu çözdük cok şükür 28+1 hamileyim ve jel ile jelsiz de denemistik kalamamistim😏