Tbsra95 bende teraziyim ve bi bakıyorum moralim çok yerinde aklıma takılan birşey yok 5 dk sonra Dünya’nın en mutsuz insanı benmişim gibi geliyo bazen de aynaya bakıyorum eşime soruyorum güzel miyim diye kendimin de hoşuna gidiyorum ama 2 dk sonra herşey değişiyor çok çirkin mişim gibi hissediyorum (Allah eşime sabır versin)😂😂😂