Ebrarabla_06 Ftmsre Ftmsre Ben zaten sana iki defa erkek dedim öyle hatırlıyorum doktorun heyecanı ile o anda kız yazmışım yoksa zaten duruşu Kafa yapısı Hepsi erkek de uyumlu Hatırlatırım ki erkek dedim
Ebrarabla_06 Ftmsre Evet o yüzden doğru bildim diye sayıyorum Rabbim Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim sana yazdığım anda tam doktorun kapısının önündeydim O anki heyecanla kız yazdım yani ben sonra fark ettim artık dedim Sonra yazacağım