Arkadaşlar herkese merhaba, 15 haftalık hamileyim, son 1 aydır özel bölgemde afedersiniz alt kısım idrar çıkışı bölgesinde sadece derisinde bir sızı var idrarda yanma vs. yok, idrar enfeksiyonum var ama yürüyünce daha doğrusu bacak hareketlerimde ara ara hissediyorum. Doktoruma enfeksiyonum için ilaç kullanacak kadar var mı dedim, yok bol su iç dedi. Ama bu ağrı meselesini henüz bildirmedim. 2 hata sonra kontrolüm var. Böyle bir durumu olan var mı?