Hasretim16 Kızlar bu sevdiğimiz yiyeceklerden tiksinme olayı ne zaman geçecek ya 😭 ilk gebeliğimde hatırlamıyorum ne zaman geçtiğini. Sevdiğim hiçbir şeyi canım istemiyor et, tavuk, çay. Çay tiryakisi olan ben çay demlemiyorum evde 😂😂 8 haftalığım bu arada
seymaa7 Hasretim16 valla ben 35 hafta oldum daha ağzıma makarna süremiyorum ne alakaysa makarnadan tiksindim😂
Aysegultezcan48 3 ayı bi geçirmen lazım ne yazık ki birinci trimester dönemi bitince rahatladım ben normale dönersin merak etme birazcık sabır
maviipapatya Ben 4. Aylarda tekrar istediğim gibi yemeye başlamıştım. En kötü zamanlardasın ama merak etme geçecek