Kubra008 Arkadaşlar 21 haftalık gebeyim ve salı günü teteno aşısı vuruldum, kolumu oynatınca ağırıyor. Biraz sıcak suyla ovayım diye düşünüyorum ve bi sıkıntı olur mu, duş alınabiliyor mu ? Ben olmaz diye düşünüyorum ama gene de içimin rahatlaması için bileğisin olan var mi ?
Melike658 Kubra008 bende hemşireme sormuştum duş alabilirsin demişti canım sızlama ve şişme varsa buz kompleksi yapabilirsin geçmiş olsun
Figociho Kubra008 bende yaptırdım ıkı uc gın agrır dedı kolunun ustune yatma dus yapılmıyo aynı gunde
Kubra008 Zeliha66 bana da buz koyarsın demişti ama şişme filan olmadı, o kadar acı olur diye düşünüyorum biraz da almam gerektiğinden
Irmakdkm Kubra008 kolanya buzdolabına koyun pamukla yada kolunuza dökerek rahatlatın demişti sağlık ocağındaki bayan
ebru23 Kubra008 sakin ovma ovarsan dahada cok acir eger cok agriyorsa soguk bisey koy ustune yatma benim hic sanci olmadi