Mervetamer eşim bankada çalışıyor bölge müdürü oldu mahalle cok güzel ama civarda evler cok yüksek kirası bide çoğu işyeri olarak kiraya veriyolarmış. Ne yapacığımızı şaşırdık vakit daralıyor bi ev bulamadık. Dikmen de bi ev beğendim dört yol ağzı cadde üstü konumu Harika ama cok soğuk olurmuş öyle duyduk eşimde Batıkent'ten tutalım diyo bilemedim bende ev bi an önce olsa bebek kıyafetlerine başlıcam bi dolabı bile Yok yavrumun bişey anlamadım henüz