Simsad Mervetamer iş yerime çok yakın yürüme mesafesin de ama araba ile de yakın oluyor bide doktorunu heran arayabiliyorsun resim gönderiyorsun yada ne bileyim çok çok acilse özel hastanelerin birde böyle birşeyi var evine geliyor doktor
Mervetamer Moon Halimecicek aaa Doğum yakın yani ay Allah inş bi avazda doğurursun sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏻
Halimecicek Mervetamer en mantiklisi doğum paketi benim bilgim yoktu önceden doğum paketleriyle ilgili en baştan bndenpaket almak isterdim son haftamdayım bnde Hüseyin beye gidiyorum
Asia Ben 5600e yaptirdim sigortami demir hayattan. 1200lirasi vergi indiriminden maasima.geri odencek. Yani 4400e yaptirmis oldum. Liv hospital basak hanima gidiyorum. Coskun bey ve türkan hanim da iyi.
Serenmaras Asia merhabalar vergi indirimden nasıl yararlandınız acaba işinizden dolayı mı yoksa herkes yararlana biliyor mu
Halimecicek Meltem19 hayır 34.haftamdan sonra basladim tavsiyeler üzerine ama çok memnunum çok eğlenceli bir doktor
Simsad Mervetamer hastanenin verdiği fiyat 4800 ama sigorta şirketinden yaptıırırsan 3800 oluyor seni muayene ederken canının acıyacağını hissediyor ve çok nazik bakıcam söz veriyorum dalan diyor rahat ediyorsun güveniyorsun
Meltem19 Moon ay cok az kalmış sizin benm 16 +4 Allah yatdımcınız olsun saglıcakla alın yavrunuzu kucagınıza inşallah🙏🙏🙏
Damlamasalmina Ben lokman hekim ozden beye gidiyorum cok destekci guleryuzlu ilgili bi adam 1 doktora gore yol cizmeniz cok mantikli degil bayanlar
Mervetamer Damlamasalmina bn Lokman hekimde 2 doktora gittim ikisinide beğenmedim. Aysun okay çok itici soğuk ilgisiz pakize Hanımefendide tel no vermiyormuş. Bişey olunca hastaneye gelirsiniz diyor. Bide isterseniz sizi No veren birine yönlendirebilirm diyor Hey yarabbim ya. Önemli bi konu hassasiyet gerekiyor. Hamilesin özel hissedilmek istiyorsun. Kadın kalkıyor numara veremem. Diyorum acil bişey olursa ne yapıcm kimi arıcam. Arama hastaneye gel diyor şaka gibi 😂
Damlamasalmina Mervetamer özden beyin no var bende ve basim agrisa nobet sorcak olsam ariyorum oda her sekilde yardimci oluyor sagolsun aysun hsnim haklisiniz cok soguk bi bayan ben cok memnunum herseyi anlatiyor hersekilde sakinlestiren bi doktor ben oneririm yani
Zbydozkn3358 Mervetamer Merhaba bende elvakent de oturuyorum ben hacettepe ye gidiyorum normal gebe izlemine gidiyorum sıkıntın olmuyor . sanırım siz özel istiyorsunuz
Gulname Mervetamer 28.haftamdayımlk öğrendiğim günden beri aynı doktora gidiyorum tabi biraz ısınma ve karşılıklı iletişimle alakalı ama memnun kalacağınıza eminim🙂
Hazalarslan Gunesimveben @Mervetamer bende Ertan Öztürk'E gidiyorum 38+5 olduk ☺ gerçekten çok iyi bir doktor herşeyden önce çok iyi bir insan kesinlikle tavsiye ederim ☺ Hastane paketiydi bizimki 6500 tl doğum herşey dahil içinde.
Gunesimveben Hazalarslan oh ne guzel sizin bisey kalmamis ben daha ancak yarıyı gectim😊 aynen bnde cok memnunum ertan hocadan hicte pisman olmadim cok sukur o sectigimiz icin. Biz hastaneden paket almadik tamamlayici saglik sigortasi yaptirdik bnmde dogum dahil herseyi karsiliyor sigorta
Hazalarslan Gunesimveben evet okudum tabiiki sizin daha iyi olmuş bence çok daha uygun olmuş ☺ Hayırlısıyla doğsunlar inşallah merak etmeyin Zaman çok çabuk geçiyo 😍