Tatar59 Hastane deyim kızlar yatisim yapıldı süreç başladı. Hızlı ilerliyor gibi görünüyor bakalım. Bebek geldikten sonra detaylı anlatırım insallahm şimdi dualarımızı istiyorum bol bol 🤭🤲 37+6da oğlum geliyor. İkinci yavrum ❤️
Anne_6 Tatar59 rabbim yardımcın olsun kuzum inşallah bir avazda kurtulursun sağlıkla al kucağına bebişi inşallah ikinci doğum dediniz süreci bana da anlatır mısın hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum çünkü benim ki de ikinci gebelik ve çok korkuyorum ikincisi zormu diye tekrar Allah yardımcın olsun 🥰❤️
Irmakmomss19 Tatar59 Allah yardımcın olsun canım bı avazda kısa sancıyla kurtul inşallah 🤲 darisida bizlere olsun. Habersiz.birakma ama benimde ikinci doğum olacak ikinci doğumla ilk doğum arasındaki fark nasıl oluyo dinlemek isteriz😃❤️
Delidolu Tatar59 Rabbim Kolaylİk Versin HayirLisiyLa Kucağına Alırsın inş 🤲 HerKes Gidiyor Bı Ben Kaldım Haftamız Aynı Normalmisin Sezeryanmi
Tatar59 Anne_6 valla şimdilik ilkine göre daha hızlı ve kolay ilerliyor. Henüz suyum gelmedi patlatilinca sancım çoğalacak, sancısı ve doğumu nasıl olur gorucez bakalım 🤭 Rabbim kolaylastirsin
Anne_6 Tatar59 amin canım inşallah ya rabbim yardım etsin kolaylık versin kuvvet güç versin inşallah doğum yaptın mı bitti mi inşallah hayırlısıyla
Demetrana Tatar59 RABBİM hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok kolay ve çabuk bir doğum olsun RABBİM evladını sana bağışlasın hayırlı sağlıklı uzun güzel bir ömür nasip etsin inşallah 🤲🫶
Tatar59 Delidolu Perşembe kontrol vardı. 2 cm açılma varmis. Sancı da çıktı. Yarın gel dogurursun dedi geldik doğurdum 🤭😅
Bestelim Tatar59 ayy çok sevindim sizin adınıza Allah sağlıklı sıhhatli analı babalı büyütsün benim de ikinci olacak son 3 gün çok korkuyorum dedikleri gibi ikinci daha mı kolay oluyor
Tatar59 Bestelim süreç daha hızlı geçti benim. Avilmalar daha hızlı ilerledi, bebek de asagi daha güzel yerleşti ilkine göre. Kendim panik yaptım nedense doğumda, sakın kalsam gerçekten iki ikinmaya dogacakti. Yine üç dörtte doğdu da Maşallah 🤭❤️
Tatar59 Delidolu iyiyim canım şükür. Dikişler ağrımaya başladı biraz ağrı kesicinim etkisi geçince ama keyfim yerinde bin şükür 🤗 Alışmaya çalışıyoruz bebekle işte.