Ebrarabla_06 Amin çok teşekkür ederim 🥰 Ya ben kız olsun istiyorum tabi de Allah ın gücüne gitmesinden korkuyorum. Çünkü tabi ki önemli olan sağlıklı olması, hayırlı bir evlat olması 😇 Ama benim de içime erkek doğuyor o yüzden şaşırdım erkek demene 😂 Birde şey sorucam sana, o 2 artının arasında bebek onu anladım ama o yuvarlağın içinde üstte de bir şey var ya o ne acaba?