Mervelim yani kordonun düzelmesi için ne yapman gerektiğini doktora sorsan daha iyi bilgi verir sana bende epidural sezeryan olacam belden aşağı uyuşup doğum anını göreceö yarı narkozlu yani diğeride vajinal bölgenin uyuşması normal doğum ama ağrısız kasılmaları hissediyorsun sadece kimiside sancıyı yine hissediyor ama kişiye göre değişiyor bebek makat gelişliyse o ilerleyen haftalarda dönebilir sen en iyisi epidural sezeryan yap hem doğumu görürsün hemde bebeğini riske atmazsın kordon bir faha dolandı mı geri düzeleceğini sanmıyorum allah yardımcımız olsun bir sesle kurtarsın