Bende 9 haftalıkken kahverengi lekelenmek olmuştu 4 gün sürmüştü hastaneye gittiğimde düşük tehlikemin olduğunu söylemişlerdi progestan kullanıyorum 10 haftalık olduk 1 defa yine kahverengi leke gelmişti Dr gitmiştim Dr da ara ara böyle gelir peçeteye gelince o kadar korkmana gerek yok demişti 11 haftam oldu 1 defa yine geldi gitmedim 11+ 1 günlük hamileyim içimde hiç korku olmadı sonra
-