Esrasl_35 20 gün önce doğum yaptım dünden beri aralıksız başım dönüyor nereye baksam hareket ediyor sanki hiç geçmedi. Tansiyonum normal sezaryenle alakalı bir durum olabilir mi acaba yaşayan var mı
Serapjjj Esrasl_35 evet bende olmuştu anı hareketler yapma dikkat et tansiyonunu takip et çok sklaşrsa bi doktora görün
Derinnmom Esrasl_35 normal doğum yaptım ama bende de aşırı var baş dönmesi. Geçen cuma doğum yaptım ayağa birden kalkınca yada ani hareket yapınca dünyam dönüyor
Zeynepli12345 Esrasl_35 çok yorma kendini birde çok uykusuz kalıyor musun benim genellikle uykusuz kaldığım zaman oluyor
Esrasl_35 Derinnmom Dikkat edin siz de anı hareketler yapmayın benim hiç geçmiyor dünden beri hep dönüyor artık gözlerim öyle görüyor gibi her yer oynuyor
Esrasl_35 Zeynepli12345 geceleri 1.5 -2 saatte bir uyanıyorduk ama o uyku yetiyor gibiydi. Önceki gece her saat ayaktaydım baş ağrısıyla güne başlamıştım zaten. Gün içinde de baş dönmesi başladı bugüne kadar devam ediyor hâlâ