Lokman hekimden hiç memnun kalmadım açıkçası başıma olumsuz bir olay geldi başka doktora yönlendirdiler oda sürekli kan tahlili istiyordu gebeligimin başında sürekli kürtajdan bahsetti kese görünmedi yok kalp atışı duyulmadı hamileliğimin ilk ayları o hastane yüzünden berbat geçti şimdi korudayim doktorumdan da çok memnunum