Ayse1-1 benimde olmuştu kan gördüğünüz an direk gidin nolur nolmaz benim ağrım olmadığı için kötü bişey olacğını düşünmüyordum ama gittik tabiki yinede ultrasonda da kanama alanı oluşmuştu 1 hafta sürekli yattım hiç kalkmadan kanama alanı gitmişti normale dönmüştüm hastanede de yatmıştım bir gün