Kızlar selam bu sabah 6da ilk defa sancı oldu aşırı şiddetliydi bebek taş gibi olmuştu uyandım gezdim fln geçti.
Tahmini yarım saat sonra aynısı oldu ıkındıracak bi sancı resmen.. yine aynısını yaptım geçti 10dk fln sürdü.
Şimdide 9da aynı acıya uyandım ama çok daha beterdi..
Kahvaltı yapmadım yataktayım hala ama buna rağmen bebek aşırı hareketli
Bir daha olursa hastaneye gidicem
Yaşayan varmı bu durumu
Bu sancı böyleyse doğum sancısı nasıl kim bilir rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin 🥺🥺🥺💕