Nihal1907 Kızlar ben kundak yapmak istiyorum hani sıçrama olmasın kendini rahat hissetsin çocuk diye ama kimi zararlı kimi faydalı diyor sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda aranızda tecrubesı olanlarda yazarsa bızlerde ogrenmıs oluruz 🩵
KuzeyinAnnesi10 Nihal1907 sadece kollarını bağlayarak yapabilirsin ama.benik oğlum öyle de durmadı torba kundaklar onlardan da düşünebilirsiniz. Önemli olan kalçasını çok sıkmamak
Nnoktaa Nihal1907 yarım kundaklar öneriliyor sadece. Ayaklar açık kalacak şekilde. Google a yarım kundak yazarsanız nasıl yapıldığını görebilirsiniz. Ama benim oğlum hiç sevmedi. Doğduğu günden beri o kolları hareket edecek mutlaka zaptedemiyoruz 😂😂
Liyamm1 Nihal1907 Faydali oldugunu duydum ve gordum hep bebek daha iyi uyuyor benim oğlum her ultrasonda elleri havada veya yüzunun önunde galiba bana zor olaçak 😂😂 ama yapanlar çok memnun hem anne için hem bebek için 💕
Bernush Nihal1907 eskiden çocukları robot gibi sıkı sıkı sarıp kundak yaparlarmış, doktorlar artık onu önermiyorlar. Yarım kundak irkilmesin, kendini uyandırmasın vs diye tavsiye ediliyor.
Tuba0404 Çok iyi oluyor benim bebeğim kundak olmadan uyumuyor doğduğu günden beri. kızımı da alıştırmıştım 1 yaşına kadar yarım kundak olmadan uyumadı
Tuba0404 Çok iyi oluyor benim bebeğim kundak olmadan uyumuyor doğduğu günden beri. kızımı da alıştırmıştım 1 yaşına kadar yarım kundak olmadan uyumadı
Yurthilal8_ @Nihal1907 Ben bebeğimi 5. Ayına kadar kadar yarım kundak yaptım. Çok iyi oluyor uykusunu tam alıyo.