EEEEEEEEL bebeğinizin başı kanala girdi mi peki? Ben de 42 ye kadar bekledim ama dr suni vermedi direkt sezaryene aldı. Güvendiğim için bir şey diyemedim, açılman hiç yok sancın yok başı yukarda suni versem de gelmez deneyimlerime güven dedi. Kaka yapma riskinden dolayı kabul ettim riske atamadım. Ama hala aklımda soru işareti suni alsaydım normal yapabilir miydim diye, başı yukarda olup suniyle aşağı inenler de oluyormuş 😔