Ebraradinn Sabah 8de doğuma giriyorum sezeryan hanımlar bana dua edin hayırlısıyla sağlıkla bebeğimi kucağıma alayım
Zelisatlas Ebraradinn allah sağ sağlım kucağınıza almayı nasip etsin bende yarın sezaryan ile doğum yapacağım
Kader123 Ebraradinn gözünüz aydın bende haftaya sezeryan olcam hayırlı doğumlar diliyorum.kac haftalik sizin bebek kilosu boyu nasıl merak ettim??
Esraeymen1234 Burcin-13 nasil gecti cnm.sezeryan genel.mj spinal.mi benmde 4 5 gun snra dogumum nasilsin uan
_RainBow Ebraradinn allah yardımcın olsun benimde sezeryan ama var daha şimdiden heyecanlıyım 😢sende bana dua et olurmu 🥰
Bskogzhn Kızlar sezaryandan hiç korkmayın ben bir ay önce dogum yaptım... hersey 15 dk da bitiyor ve odanıza cıkıyorsunuz ameliyat anında hiçbir sey yok sakin olun
Ustoz Bende cuma günü 37 haftalık oluyorum çok korkuyorum çokkkk ilk hamileliğim cuma günü randevum var bakalım bizimdıpum ne zaman olacak