Tecrübem henüz yok ama benim annem doğrdu 6 ay önce o da ekstardan fazla kan gördü yani baya o da taktı bez ped felan sonra bir iki ay olmamaya başladı hatta korktu birdaha mı kaldım diye şimdi ise herşey düzelmiş aydan aya gidiyor fakat çok kanama oluyormuş korkma bişey yoktur eminim ama için rahat etmeZse bir doktoruna danış derim normal doğumda herşey daha çabuk sona eriyor ama sezeryqnda kanama dikiş vs vs derdi bitmiyor