Arkadaşlar merhaba 17 haftalık gebeyim.2.gebeliğim bu. 2.gebelikte bebek hareketleri daha önce hissedilir demişlerdi ama ben şimdiye kadar bi kere oda çok az hissettim bidaha hissedemedim.sizde durumlar nasıl. Bu arada bebeği durumu iyi ama bilmiyorum.