Anneadayiii__ MorKelebek54 normal doğumu da önermiyorlar doğumdan sonraki kesi iz derken bağa yorucu bir süreç oluyormuş
MorKelebek54 Anneadayiii__ kisiden kisiye degisiyo tani ama hep boyle degil diue biliyorum ilk dogumu sezeryan oluo ikinci dogumu nkrmal olanda var