Esim Bugün 14 haftalık olduk, 3 gündür geçmeyen el ayak kaşıntım var gebelik sonunda normalmiş ama bu haftalarda yaşayan oldu mu hiç geceleri kaşınmaktan uyuyamıyorum hiç
melismom1 Esim ben de çok kaşınıyorum. Siz başlığı açalı baya olmuş ama nasıl çözdünüz? Ben de şuan 14 haftalık hamileyim. Demir takviyesi alıyorum o yapıyor olabilir mi acsba?
Esim melismom1 ben o dönemde ciddiyeye randevu bulamamıştım, acile gitmiştim hiç bir doktor krem vs vermedi kadın doğum doktoru da cildiyeye gözük dedi sadece başka bi çözüm olmadı sonradan kendisi geçti, ben buzlu suyla biraz hafifletiyordum kaşıntıyı
melismom1 Esim Anladım bi problem olmadı o zmn dimi bebeğiniz sağlıklı mı? Takviyelerinizi kullanmaya devam ettiniz mi? Bayram bitimi muhakkak doktoruma görüneceğim çünkü geçmiyor çok sıkıntılı bir süreç :((
Esim Ben takviye kullanamıyorum mide bulantısı yapıyor sadece demir ilacı ve tiroid ilacı kullanıyorum şuna 30. Haftadayız çok şükür herşey iyi 🤲🏻