Dilarakn35 benim kuzenim hamileyken meme kanseri olduğunu öğrendi hayta ışın tedavileri ve kemoterapi gördü . Doktorlar çocuğun sakat kalma riski var ilaçlardan dolayı dedi alabiliriz dedi ama aldırmadı . Sonra çok güzel sağlıklı bir kız doğurdu sadece emziremedi çocuğu