Ela-96 Merhaba herkese. 14 şubatta eşimle beraber olduk aynı gün saatler sonra adet oldum adetim yaklaşmıştı beraber olunca da hemen oldum adet. Bugün tam 9 gün adetim bitti ama lekelenmem devam ediyor. Göğsüm sürekli hamileyken karnında kasılma hissediyorsun ya hafif öyle gelip gidiyor gün içinde anlamadım. Hamilelik belirtisimi yoksa beraber olduğum içinmi uzun sürdü normalde 7 gün sürerdi adetim. Yarın test yapacağım ama sabırsızlanıyorum işte böyle bir şey yaşayan varmı varsa nolurrrr yazar mısınız🥹🥹 hamile olabilir miyim baya da yoğun adet oldum her zamankinden daha fazla bile geldi diyebilirim
Ebruli52 Ela-96 adetiniz geçerse test yapsanız daha iyi sanki olsa bile 9 günde çıkar mı bilemedim üzülmenizi istemem Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
kimoldugunubilirsinsen Ela-96 hamile olabilmeniz için ilişkiye girdiğiniz zamanın yumurtlama dönemi olması gerekiyor, siz hemen adet öncesi girmişsiniz şansınız çok düşük.. Eğer varsa da yumurta sperm döllenme süresi 12 gündür, daha ortaya belirti çıkmaz yani.
Oznurcolaak Ela-96 önceki birlikteliginizden şüpheleniyorsanız deneyin test yapmayı bende hamileyken adet olmuşum ve bilmiyodum doktorum söyledi banada içinize bi şüphe düşüyosa dogrudur benim öyle olmuştu:) Umarım istediğiniz gibi olur herşey :)
Oznurcolaak Ego Reglim bittikten 10 gün sonra falandı. Ve herhangi bir birlikteligimiz olmamıştı ozamana kadar. Bianda içime düştü kaset test yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim ordada netleştirdik ultrasonda falan görememişti doktor keseyi sürekli kan verip değerlerimin artısına baktık