Cansu-can Kızlar sol taraftan karnıma sancı giriyor gaz sancısı gibi. Gidiyor artıyor geçiyor belimde bı ağrı yok karnımda sadece bide çocuk sanki toplanıyor o arada. Doğum sancısı mi sizce yoksa gaz sıkışması filan mı. 38+6 yım.
Cansu-can Ece56 takip edemedim edeyim şimdi girip girip çıkıyor çünkü. Ama belime vurmayınca gaz sıkışması filan diye düşündüm
Ece56 Cansu-can bir de uzanıp dinlenin biraz. Doğum sancısı ne yaparsanız yapın geçmez ve düzenli aralıklarla olur. Sancı geldiğinde nefes alıp vermeye odaklanın. Ben nefeslerimi sayarak odaklanmaya çalışmıştım. Tez zamanda sağlıkla kavuşun inşallah