hanlnim Merhaba arkadaşlar 8+1 ilk trimesterdayım. Sizlerden fikir almak istiyorum ona göre adım atacağım. Grip olunduğu zaman ilaç kullanılabiliyor mu? Boğazlarım şiş burun tıkanıklığım var. Doktorlar ilaç veriyor mu bu dönemde yaşayanınız var mı acaba?
Mom2024 hanlnim ben meyve corba ve cay icmistim öyle iyilesmeye baktim almanyada doktorlar ilaca izin vermiyorlar
Silaybooo123 hanlnim bende hasta olmuştum o zamanlar kafamı kaldıramıyordum nefes alamıyordum öksürükten uyuyamıyordum. Bir can taşıyoruz sonuç olarak kafamıza göre bitki çayı da içemiyoruz doktorum bana ıhlamur içebilirsin demişti. Birde onun izniyle günde 3 defa parol kullanabilirsin dedi tabiki bu kişiden kişiye değişir. Siz yine de doktorunuza tanışın bolca meyve tüketin c vitamini olan meyveler özellikle geçmiş olsun
_Daydreamer_89 hanlnim c vitamini meyve sıcak limonlu su gibi şeyler tüketebilirsiniz 1 kereye mahsus ıhlamur da olabilir fazlasında yasak