Merhabaaaa kızlar bugün 36+4 olduk 32. Haftadan beri sancılarım vardı adalat kullandım sabah akşam o bizi buralara kadar getirdi ama doktor artık ilacı günde 1 e düşürdü sanırım daha fazla tutamicaz 🥺 Kasılmalar biraz sıklaşmış ağrım var birazcık da yani nst bugün 40-55 o aralardaydı hep kasılma düzeyim öyle bi ara 80 oldu bi kere bu haftalarda doğum yapan var mı çok korkuyorum küveze girer diye bebeğim 🥺🥺