Bengum Kızlar bizim şubat ayın da çocuk denemelerimiz oldu doğurganlığımın yüksek olduğu günler dahil sonrasın da 20 şubatta regl oldum sizce bu regl dönemim bittikten sonra hamilelik çıkabilir mi
Nesfur41 Bengum Yani adet olmuşsunuz çok zor hatta olmaz adet kanamanızda değişiklik gördüyseniz belki yerleşme kanamasıdır dicem ama yerleşme kanaması da adet gibi asla olmaz çokkkkkk bin de bir hamile olup adet gören kadınlar da var tabi
annelik_4 Bengum sanmıyorum çünkü bir kaç kez benimde öyle oldu doktora sorduğumda olamaz demişti yumurtlama bitmiştir regl başlamıştır gebelik oluşamaz demişti gercektende olmuyodu Allah hayırlısıyla nasip etsin inşallah🤲
Bengum Nesfur41 ilk hamileliğimden şubat sonu ve mart dönemi deneme yapmıştık ve 25 Nisan da adet olduktan sonra hamile olduğum öğrenildi hatta gebeliğim hep 25 Nisan son adet tarihimden hesaplanmıştı o yüzden aklımı çok kurcalıyor
iyikianneyimm Mom2024 sizin hikayeniz nasıl oldu anlatır mısınız ben de şüpheleniyorum ama reflden sonra olmaz diyorlar