Nuryzcccc İnternetten araştırdığım kadarıyla köklü iyi bir perinatolog diye anladım,yakın zamanda muayeneye ya da detaylı ultrason için Atıl hocaya giden var mı,ya da etrafınızda gideb birilerini duydunuz mu?
_Daydreamer_89 Nuryzcccc biz atıl yüksele gitmiştik 2022 de ikizlere hamileyken . Müthiş bir doktor sanki aileden biri öyle sıcak davrandı ki biz çok sevmiştik kendisini☺️ tabi muayene ücrete o zamana göre herkesten pahalıydı 2bin küsürdü şuan ne kadardır bilemiyorum
Nuryzcccc _Daydreamer_89 ay çok sevindim gerçekten çok teşekkür ederim,gün içinde arayacağım bakalım randevu bulabilirsek gerçekten gitmek istedim. İşinin ehli bir hoca anladığım kadarıyla