Kızlar rica ediyorum böyle birşey olabilir mi sizce normalde reglim 5 gün sürer reglim olmasına bi kaç gün kalımı göğsüm acır ama on gün öncesi gögüs şişkinliği ve ağrısı başladı 29 yaşındayım ve bu yaşıma kadar reglimde 2 3 hünde bittiğini görmedim ve hep düzenli olurum bu ay normal günümden 3 gün önce oldum ve ilk defa iki buçuk gün sürdü kanamam bel ağrısından duramıyorum sırtıma vuruyor ara ara karın ağrısı vuruyor ve sol karın bölgem kasılıyor ve aşırı acıkmaya başladım normalde regliyken canım doğru bişey istemez sizce hamile kalıp peşine regli görmek mümkün mü şimdiye kadar çünkü reglimde bel ağrısı felan olmazdı ilk gün bi karnım ağrırdı yardımcı olursanız sevinirim