Valla benim 3.hamileliğim. Diğer ikisinde olduğu gibi bunda da bakımlıyım. Sabahtan duş alırım, giyinirim, makyajımı saçımı yaparım hem de iki tane hareketli çocuk var yalnız bakıyorum. Ben böyle şeylerin içten geldiğini düşünüyorum, insanın içinde o heves varsa her koşulda yapıyor bakımını vs bence.