Elmanur12 Kızlar tansiyonum 13.8 çıkıyor hep ama bebek hareketleri nst sıkıntı yok 39+1deyiz sizde de böyle olan oldu mu sıkıntı çıktı mı bu arada bebek aşırı hareketli