2403melike aslında devlet sadece kafasını ve gövdesinin büyük oldugunu söyledi . Bebeğim erkek özelde öğrenmiştim devlet bakıp kız demişti tekrar ozelde gitmiştim . Devlet böyle sasirtinca tam da bilgi vermiyorrlar özele gidip öğrendim kafa ölçüsünün 3 hafta önce olduğunu orası dedi bı kaç hafta içinde iyice büyürse sezeryan olursun dedi .