Benim de iriydi 7. Aydan itibaren sezaryen kesinleşti, hiç riske atmadık normal demeyi düşünmedim bile çünkü annemden genetik iri bebekler, güzel de beslemiştim bide yalan yok😂 4560 kg doğdu tosunum çok da rahat geçti sezaryenim, iyi ki normali denemedim diyorum ki yapmazdı doktorum