Kızlar öncelikle hepinizin cuması mübarek olsun sizlere bir sorum olcaktı nacizhane fikirler inize talibim. Önce likle 17+5haftalık gebeyim daha önceden bende eklem romatizması vardı bacaklarım agrırdı şimdi yine var bu yol daha çok agrıyor ağrı kesici içemiyorum. Direk istifra edıyom hapı görünce ben bu bacak ağrısına ne iyi gelir.