LinaLavin21 Keliff Ben ilk kızımda da yiyordum hamileliğim yaza denk gelmişti o zman bişey olmadı ama bazı arkadaşlarım bebek karnında hasta doğabilir diyolar
LinaLavin21 251211 Evet mallesef 😅hatta okdr bunalıyorum ki gece afedersiniz bazen kıyafetsız uyuyorum 😅çok rahatlıyorum
pera_ LinaLavin21 nasıl canım çekerdi buz ve sakız ama öyle böyle değil gece yarılarına kadar buz yer sakız çiğnerdim ta ki kansızlığım geçene kadar😊
Emncvlkk LinaLavin21 bende süreli buz ve dondurma yemek istiyorum doktoruma sordum aşırıya kaçmadıkça zararı yok dedi 😌
pera_ LinaLavin21 bende içemiyordum 8 aya kadar sonra kan serumu ve kan takviyesi yapmak zorunda kaldı doktor 😬
Turuskaa LinaLavin21 benim öyleydi doktora sordum normal değil dedi ve vitamin verdi bir hafta içinde geçti sizde bir doktorunuza danışın bence