Bende devlete gitmiştim bana ciger gelistirici bile vurdular 35 haftada alacaklardı suyu fazla dediler sınırda dediler şeker olabilir dediler bebegin kafası geniş dediler kısaca psikolojimi bozdular sezeryanla alacaklardı imza atıp çıktım ben özele gittim dediki bebek gayet sağlıklı normal doğum yapabilirsin dedi kasilmalarim başlamış önlemek için Protestan verdi 1 haftaya onu bırakıcam ve evladıma kavuşmak için gün sayıcam artık. Yani canım tek yerle kalma araştır git başka doktora için rahatlar en azından