Kızlar bende sizin gibi düzenli ağrı girmesini bekliyordum ki bi kontrole gideyim dedim gittim 7 cm açıklık var dediler doğuma girene kadar da düzenli sancılarım yoktu ve sadece adet ağrısı gibiydi ta ki suyumu patlatana kadar. Öncesinde de suyum gelmedi bir hafta kadar sümüksü sarı akıntılar oluyordu sabahında da kahverengi şeklinde başladı devamında pembeye döndü sancıların düzene girmesini beklerken az kalsın evde doğum yapacaktım gitmeseydim 😂