Yeni deniyoruz ondan dolayı bilmiyorum. Bir aydır korunmuyoruz. Adet bitimimden itibaren gün aşırı ilerliyoruz. Arada belirti gibi şeyler oluyor ama adetim 3 Mart o yüzden erken diyip bekliyorum. Sorum şu, diyelim ki ilişkilerden biri tuttu ve döllenme başladı. Üzerine yaptığımız ilişkilerle bu döllenmeye istemeden zarar vermiş olur muyuz?