mrsmom_ bence pahalı canım
Ben doktorumdan memnunum cok bilgili
Normal doğum yapıcam mesela
40 haftadan once asla suni sancı önermiyorum dedi sancılarını beklıcez dedi
Benım cok hoşuma gitti bu durum
Cunku suni sancı gerckten vaktınden önce bebeği strese sokuyor
Cogu doktorda suni yaptırıyor hızlıca dogurtup
Ben memnunum
Doktorun adı adalet zati can