elifodabasi35 Kızlar 22+3 kontrolümüzde bugün doktorumuz kilosunun 460 gr olduğunu zayıf ve bira geriden geldiğini söyledi benzer durum yaşayıp sonradan düzelen oldu mu neler yaptınız ?
Aysemm44 elifodabasi35 Nekadar olması lazımmış ben 18+5 haftalıkta gittiğimde 275 gramdı şuan bilmiyorum nekadar Haftasına göre iyi gibi ama tabi doktor daha iyi bilir
emirtimr1 elifodabasi35 yani çoğu doktor internette hatta bu uygulamanın asistanı bile 22. haftada 430/450 gram olarak söylüyor. doktorunuzun bir bildiği vardır elbette ama bilemedim yani normal aslında🤷🏽♀️
Bulutsevdasi elifodabasi35 normal bence çünkü iki gebeliğimde de bu haftalarda detaylıya gittim kilosu 400 küsürdü. Ve ilk bebeğim 4 kg doğdu. Bu haftalarda bu kilo normal. Hatta çok küçük olduğu için tam kilo tespit edilemiyor tahmin ediliyor. O yüzden çok takılma. Ayrıca önümüzde daha çok hafta var. Düzenli ve yararlı yağlar tüket. Mesela ceviz. Avakado muz kabak çekirdeği gibi yararlı yağlar bebeğe fayda sağlıyor
XBirmelekannesiii elifodabasi35 yani siz daha yolun başındasınız ve bu haftalarda belki onun pek bir önem sağladığını düşünmüyorum ama yine sağlıklı beslenin bol olmayı ve yiyin protein ağırlıklı beslenir 30 haftadan önce olan kilo bence pek önem arz etmiyor
elifodabasi35 emirtimr1 bende tedirgin oldum şaşırdım acıkcası benimde esiminde boyu normale göre uzun acaba buna dayanarak mı söyledi bilmiyorum
Bebisannesi-2 Gayet normal canım kilosu haftasına göre önde değil sadece benim 1 hafta önce 22 haftada 517 dedi. Kilo alması içinde günde iki muz bir bardak süt avuç içi kadar ceviz ve fındık birde kaşar peyniri çok iyi kilo aldırıyor
elifodabasi35 Bebisannesi-2 hepsini dikkatlice tüketmeye başlıyorum artık bakalım 15 gün sonra kontrolümüz teşekkür ederim ❤️🙏🏻
emirtimr1 elifodabasi35 bazı doktorların annelerden beklentileri farklı olabiliyor ama siz yinede canınızı sıkmayın🥹🌸
Aysemm44 elifodabasi35 Ben genelikle pekmez çok yerim meyve yemek zaten ne görsem süpürge gibi içime çekiyorum artk kaç kilo olduğunu Salı öğrenirim 😂 Cinsiyeti belimi erkekler genelikle daha hızlı kilo alıyor
elifodabasi35 Aysemm44 erkek benimde ama meyveyle hiç aram yok mümkün olduğunca dikkatli besleniyorum ama çokta dikkat etmemek daha mı iyi acaba 😣
Aysemm44 elifodabasi35 Ben hiç dikkat etmem ne gerek var kendim kilo alamayacam diye çocuk kilosuz doğsun kilo alınır verilir önemli olan çocuğun sağlığı valla