2cocuk2kopek Kızlaar az önce bişeyler atıştırdım ve karnıma sancı girmeye basladı anlam veremedim ama çok sancı yapıyor. Yaşayan falan var mı. 17 haftalığım bu arada 😔
Aysenaz6143 2cocuk2kopek ben de bir haftadır rahim bölgesinde batma sancı hissediyodum bugün de hiç yok sadece mutfağı toparladıktan sonra belim kopacakmış gibi ağrııdı🤔
2cocuk2kopek Irmakdkm Bilemedim ki bende ilk hamileliğim pek bir bilgimde yok hamilelik konusunda. Aşırı sancı yaptığı için uzandım hemen ☹
Irmakdkm 2cocuk2kopek benimde ilk canım gaz sancısı oldu bi iki kez gelaket bişey biraz yürü ve gazını çıkartmaya bak sıkma kendini uzan gerekirse rahatla
2cocuk2kopek Aysenaz6143 Benim rahimde degil mide den karına dogru. Degisik sekillere girdim resmen 😑
2cocuk2kopek Deletedmom56 Gecmis olsun canim bi anda boyle bi sanci girince korktum bende. Yarin kontrolum vardi sorucam doktoruma bende.
2cocuk2kopek Irmakdkm kahvaltılık seyler atirtirmistim domates peynir falan ama anlamadim . Normalde hep yerim bisey olmaz
Irmakdkm 2cocuk2kopek geçtiyse akıntı kahverengi kanama bs yada rahimde kasılma baskı ağrı yoksa sıkıntı yoktur. Merak etmeyin
2cocuk2kopek Irmakdkm Uyuya kalmısım ama kahverengi akinti vs yoktu . Simdi uyansim biseyim yok şükür