34+5 den bildiriyorum Bayadır var o ağrım ve şu anda nst de hafif ve duzensiz sanci çıkıyor o ağrım olduğunda ben de çözüm bulamadım uyuyamadığım zaman hafif ılık dus alıp o şekilde yatıyorum az da olsa rahatlıyor ama ertesi gun yine başlıyor malesef