Ben ilk cocugumda anne otelinde kalmıştım oğlum küvezde kaldığı için.herhangi bir şartı yok benim oda iki kisilikti kahvaltı yemek veriyorlardi.2 buçuk saatte bir emzirmeye gidiyordum hatta geç kaldığımda gece uyanamadigimda falan oda daki telefonu arayıp cagiriyorlardi